Tuesday, July 3

YDP PAS PUKUL GENG PERTIGA DI TELUK BAHANG?


Siapa yang pukul siapa?Gambar diatas jelas menunjukkan YDP PAS kawasan Teluk Bahang memulakan pergaduhan dengan memegang leher ahli PERTIGA kerana geram gambar Guan Eng telah  dikoyakkan dihadapanya.Sampai begitu taksub pencacai Guan Eng?

Berbaju hijau didalam gambar adalah Abdul Samad b. Abd Manaf YDP PAS Teluk Bahang.Heran nin ajaib kerana yang memulakan sentuhan badan adalah YDP PAS itu sendiri dan Wira Perkasa telah disalahkan.

Sudahlah dicekik dileher lepas tue diheret pulak sepanjang jalan.


setelah dilepaskan baru ahli Perkasa datang untuk mententeramkan keadaan dan memujuk ahli Pertiga untuk bertenang.

Kedudukan Guan Eng lebih dari 10 meter dari aksi pergaduhan tersebut mana mungkin dakwaan Guan Eng bahawa Ahli Pertiga telah menyentuh beliau.Apakejadah punya Guan Eng macam nie pun nak menipu.

Guan Eng dalam kenyataannya telah menyalahkan pihak Polis:
Polis Harus Menimbang Semula Sikap Tidak Peduli Terhadap Perkasa Untuk Mengelak Persepsi Awam Bahawa Mereka Membenarkan Taktik Ganas Perkasa Untuk Mengugut Pemimpin PR. 
Kegagalan pihak polis untuk segera menahan ahli-ahli Perkasa yang terlibat dalam keganasan bukan sahaja terhadap orang awam dan wartawan tetapi juga terhadap keselamatan peribadi saya hanya mengesahkan kebimbangan bahawa tingkah laku Perkasa mendapat sokongan UMNO dan BN. Polis harus menimbang semula sikap tidak peduli terhadap Perkasa untuk mengelak persepsi awam bahawa mereka membenarkan taktik ganas Perkasa untuk mengugut pemimpin PR.Guan Eng

MKP Ayat Sempoi : Guan Eng lidah bercabang menyalahkan Polis dan UMNO sedangkan UMNO tak terlibat langsung. Polis yang telah mententeramkan keadaan,buat apa pulak panggil skuad Polis sukarela menjaga beliau.




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive