exponegaraku

Thursday, December 6

@Abby_abadi112 BERJUANG KERANA WANG RINGGIT BUKAN ISLAM....


Sebelum ini Abby abadi dan pengikutnya membuat omongan kosong akan berjuang di Gaza..Yang peliknya alasan untuk beliau tidak pergi maka UMNO akan bergembira kerana Abby dah lenyap....betuk ke cita nie doq apa celop nie abby.....


Ini cabaran yang dibuat oleh Abby sebelum ini...



Dan ini pulak alasan terbaru abby abadi....kenapa abby menolak dan alasan yang diberikan beri peluang pada artis lain...Abby nie mendapat bayaran rm 2,500 bila hadir pada ceramah PAS mana boleh hendak menolak tawaran yang agak lumayan tue der..kira banyak tue klu dah sehari boleh dapat rm2.5 k kali sebulan berapa pendapatan dia....lebih dari rm30k sebulan toq....

Ostazah retweet cepat nie dah lupa ke apa dia kata dulu,ahli-ahli PAS bersedia dihantar untuk berjihad di Palestin tapi dia sendiri awal-awal lagi dah tolak .Nampak sangat permainannya disitu
Orang kalau betul niat ikhlas nak berjuang,dia tak perlu heboh-hebohkan dan cakap besar kononnya dia dan puak-puak dia sahaja yg prihatin dengan umat Islam di Palestin ,tapi para pembaca lihat,kesediaan artis-artis lain seperti Afdlin Shauki,Bront Palare,Heliza Helmi dan lain lain tak pernah cakap besar pun ...yang Ostazah sesorang nie je yang propa lebih...sabar je lah



Heliza Helmi ditemuramah sebelum berlepas menuju ke Gaza bersama Misi Solidariti Gaza 2012

Afdlin Shauki mengubat duka dan lara si anak kecil Palestin dengan melayan telatah kecil mereka.


Alhamdulilah Kelab Putera 1Malayasia telah melancarkan misi yang ke-31 sebentar tadi yang paling sempoi ialah misi kali ini pelepasas telah dibuat oleh Tun Mahadir sendiri...

Pada sahabat MKP yang pergi tue jalankan tugas anda dengan penuh tanggungjawab serta semangat dedikasi yang tinggi..Moga perjalanan korang direstui oleh Allah..

2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum. Sila bersifat Husnuzon. Dia ada tanggungjawab lebih besar di sini. Sebagai wanita, dia perlukan muhrim utk bermusafir. Bukan boleh main pergi sahaja. Pada yang boleh pergi Barakallah & Jazakallahhu Khairan...Semoga Allah berikan balasan atas jihad yang dilakukan. Tapi kita di sini jangan dok komen orang lain sedangkan kita sendiri bagaimana? Wallahua'lam.

Anonymous said...

masalahnya disini siapa yang bising dulu?abby kalau hebat sgt dia dah pergi dah bersama dengan kaum2 wanita yang lain..kalau heliza boleh pergi kenapa abby tidak?anak2 boleh aje dihantar kat keluarga buat sementera waktu..kalau tak nak pergi jangan banyak mulut lah.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive