Wednesday, December 12

PEMIMPIN PAKATAN HINA @NajibRazak & @HishammuddinH2O


Apa punya haprak pemimpin pakatan sampai macam nie nak malukan pemimpin Negara..Buat poster IC merah.Mereka berarak di putrajaya sebentar tadi...


Sepanjang perarakan, para peserta bersorak “Najib tipu”, “Hishammuddin tipu”, “JPN tipu” serta membawa sepanduk dan replika IC merah bergambar Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri.



Sebelum perarakan dimulakan, beberapa pemimpin Pakatan Rakyat dan penganjur himpunan memberikan ucapan kepada peserta yang majoritinya masyarakat kaum India yang memegang kad pengenalan (IC) merah.


Antara pemimpin kuda belang paria yang hadir termasuklah penganjur himpunan, Naib Presiden KEADILAN, N Surendran dan Tian Chua.Tidak ketinggalan, Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad dan Pengerusi KEADILAN Johor, Chua Jui Meng.

Hadir sama, ahli parlimen Kapar, S Manikavasagam; Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Taman Medan, Haniza Talha; ahli parlimen Kota Raja, Siti Mariah Mahmud, ahli parlimen Hulu Langat, Che Rosli Che Mat dan Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Khalid Jaafar.

Jenis paria bangsat ni jadi lebih besar kepala kerana ditunggang oleh cina komunis dan melayu baruah yang diketuai oleh Anwar Ibrahim!

Bangsat membangsat membawa bencana..itu perkataan yang layak kepada mereka ni..

1 comment:

Anonymous said...

Pemimpin2 parti bangsat nieh perjuangkn nasib rakyat Malaysia ke nasib pendatang??? manyak cilakal tol..

Aq kalo smp tahap mnghina pemimpin negara sendri aq mmg xleh trime...

Bai bai pakatan haram jadah..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive