exponegaraku

Monday, December 24

MALOYAKINI KANTOI: KENAPA TAK CERITA YANG 4-WD TUE LANGGAR PEMUDA FELDA...


MaloyaKini kalau nak menipu dengan laporan berat sebelah korang pun agak-agak lah der?nie cerita yang korang bawak tak meliputi semua apa yang berlaku..Lepas tue korang nak kata korang yang meleporkan berita yang telus dan adil...gie mampus dengan korang punya propa...

Cuba bayangkan kenderaan 4-WD yang berwarna oren tue cuba melanggar anak muda yang berada ditengah jalan apa tindakkan sepontan yang sepatutnya...Mesti ada yang marah..

Jika kenderaan itu tidak berniat untuk melanggar dan beredar secara elok sudah pasti kejadian begini dapat dielakkan...Mana sikap cerdik geng Oren nie..

Dah lah masuk rumah orang macam penyamun bila kena pukul salahkan tuan rumah pukul dia...Apa punya haram jadah korang nie...

Sesudahlah Meloyakini ini MKP sertakan Video yang telah dihantar oleh rakan FB...Pihak PDRM sila siasat dengan teliti dan adil serta saksama.....Memandangkan Geng Oren nie dah report Polis...Baik jugak benda nie disebarkan....

Untuk melihat Video sila KLIK

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive