Thursday, December 27

ARASH MOHD BANTAI AZWAN ALI....?


MKP bila nama Azwan Ali timbul didalam gossip mesti terdetik pada PKR...Lagi satu yang mencuit hati adalah nama sahabat dialam maya MKP pun ade yang sama macam tue gak...

Marah benar nampaknya pelakon Arash Mohd kali ini. Jarang kita dengar dia mengamuk dan kali ini amukannya ramai yang terkena.

Pertamanya dia bantai KRU kerana rancangan Propaganza. Memalukan orang seni dan jangan menjadikan kisah dan cerita artis sebagai lawak dan ‘sampah’ rancangan berkenaan. Azwan Ali juga tidak terkecuali.


Presiden Seniman Zed Zaidi pun sangkut jugak..Arash nie memang tegas der...Tapi mungkin meluahkan ketidakpuasan hatinya...Tapi tak ape selagi teguran itu membina dan untuk kebaikan bersama.Jangan pulak tiru macam Abby yg terang-terang sokong PAS dan berlagak pandai..



1 comment:

Agent X said...

salam sdr. Kalau tak keberatan tolong senaraikan blog
Keadilan X Sarawak™ sebagai rakan untuk berjuang disisi sdr. TKasih.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive