RAPID

Monday, December 24

VIDEO ; PERGADUHAN WARGA FELDA HALANG MAZLAN ALIMAN DAN GENG OREN....


Cuba korang tengok betul-betul video nie..Nampak sangat Mazlan aliman serta rombongannya dihalang dan dicemuh hinggakan pintu masuk Felda pun dipertahankan leh Orang Felda...

sekali imbas memang nampak Anak nie emang muka tak malu dan mungkin dah ditampal dengan kulit babi agaknya...?Cuba korang bayangkan nak masuk kawasan orang mesti kena minta izin dan restu tapi ANAK nie macam haram masuk kawasan orang buat macam rumah sendiri....

Apa kejadah nie semua...MEmang sial korang nie ANAK...Yang paling sempoi adalah makcik tue kata tak nak dengar penjelasan orang dan kami Warga Felda dah kaya dengan Tranfomasi yang dibuat oleh kerajaan BN terhadap Felda..

Kalau MKP kena macam tue mesti dah cabut balik der...Orang dah tak sudi kena nak meminta macam peminta sedekah....Huuuu....

So janganlah dok temberang yang menyatakan Warga Felda menerima korang wahai ANAKHARAM.Bukan main dok pukul canang didalam media menyatakkan orang tue gah nak mampus...So MKP boleh kata Gie mampus dengan propa korang...


MKP tabik spring lah 3 kali pada mamat nie walaupun tak kenal dengan beliau namn semangat untuk mempertahankan kampungnya diceroboh oleh GENG OREN menaburkan fitnah dan janji palsu pada warga felda...



1 comment:

Anonymous said...

beginilah rupanya bila undang undang negara disimpan dan diketepikan. sepanjang pengetahuan saya, setiap perhimpunan perlu disokong dengan permit. soalnya ada kah mereka datang untuk memberi penerangan (konon) mendapat permit polis. saya bercelaru memikirkan betapa undang undang negara tidak dilaksanakan atau ada kah pehak kerajaan "sengaja" hendak melihat sesuatu yang lebih buruk berlaku?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive