exponegaraku

Sunday, December 16

KEKASIH GELAP BARU MAT SABU...?


KOrang pecaya tak yang selalu pergi ke Medan ialah Mat Sabu.... Alah mat sabu komunis tue...Maklumlah yang nak berhibur kat sini dah tak boleh dan paling dekat dengan Malaysia adalah Medan Indonesia... Bukan cita Mat Sabu MKP nak habaq tapi cerita Julia Parez nie...




Makin biadap nampaknya Julia nie dah hina ahli politik Malaysia pulak dah... Artis Malaysia yang macam nie pun ada jugak suka hina pemimpin elok lah tue...Tapi ayat yang last sekali cuba korang baca adalah 

PAS.......

Kalau dah macam nie memang patut Zed Zaidi ambil tindakkan yang sepatutnya..Julia kena ingat bahawa rakyat indonesia yang cari makan kat malaysia nie hampir 4juta...Kalau dah bermegah sangat jadi orang indon bawak balik rakyat Indon tue balik sekali...


1 comment:

Anonymous said...

Mat sabun minat kalu anunya berbau......

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive