RAPID

Wednesday, December 19

Zairil Khir Johari Tak Pernah Sembahyang?

DUNIA sudah tahu bahawa dari 2 ‘Melayu’ yang dilantik menganggotai CEC, satu, Zairil Khir Johari Bin Abdullah sudah confirm bukan Melayu, sebaliknya hanya guna nama Melayu – kelebihan yang digunakan Lim Guan Eng untuk menipu orang Melayu dan pengundi kononnya DAP  tidak meminggirkan orang Melayu.

Sekarang, penulis ada berita yang baru diterima, Zairil Khir Johari bin Abdullah tidak pernah menunaikan solat 5 waktu sepanjang hidupnya, malah dia makan khinzir seperti biasa dan hidup seperti orang barat!!  

Khabarnya lagi, waktu rehat sembahyang Jumaat dihabiskan dalam sebuah restoran makan Cina di Georgetown bersama komrad-komrad DAPnya.

Maksudnya disitu (kalau berita di atas benar), Zairil Khir Johari Bin Abdullah, Melayu pun bukan, Islam pun bukan.  Dan inilah orang yang dilantik Guan Eng kononnya mewakili orang Melayu dalam CEC DAP.

Worst!!


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive