Monday, December 3

MUKA LAWA BERTUDUNG TAPI.............

Apa nak jadi dengan Donia sekarang nie.Sampai macam nie perikalu mereka tapi ini bakal menjadi pengajaran pada yang lain...Bukan nak mengaibkan mereka tapi nanti ada pulak pihak nak salahkan BN/UNMO padahal kes ini tiada kena mengena..


Ketua Pengarah Kesihatan Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman yang digantung kerja ekoran kes khalwat baru-baru ini diturunkan pangkat ke satu gred yang lebih rendah daripada jawatan yang disandang sekarang.
Pengerusi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA) Tan Sri Mahmood Adam berkata keputusan itu dicapai dalam mesyuarat SPA yang diadakan Isnin.
Mahmood dalam kenyataannya berkata tindakan tatatertib terhadap Dr Hasan yang merupakan Pegawai Perubatan Gred Utama Turus II, Kementerian Kesihatan itu dibuat mengikut Peraturan 33(1), Peraturan-peraturan Pegawai Awam (Kelakuan dan Tatatertib) 1993.
Pada 26 Nov lepas, SPA memutuskan Dr Hasan digantung kerja sehingga keputusan tatatertib diputuskan dalam mesyuarat hari ini.
SPA juga memutuskan agar Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan, Jururawat Gred U41, Kementerian Kesihatan dikenakan tindakan turun tiga pergerakan gaji bagi tempoh 12 bulan.



1 comment:

Anonymous said...

tindakan pilih bulu oleh ali kutty hamsa.... itu hanya kesalahan perilaku peribadi dan tidak memudaratkan kera dan jauh sekali kerjaannya melibatkan ongkos. Liputan akhbar sudah memberi hukuman setimpal. so amaran keras sudah sama sekali mencukupi. adam gan ali saja nak naikkan jembalang sendiri....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive