RAPID

Sunday, December 16

VIDEO HANGIT: OPPA-GANGNAM ROKET STYLE PERLI DS ROSMAH MENARI TIANG.......?


DAP kononnya akan meletakkan seorang calon melayu mewakili parti itu di Pilihan Raya Umum akan datang. Calon tersebut adalah pegawai khas kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang bernama Zairil Khir Johari.  Adakah Zairil ini seorang Melayu? Layakkah dia dipanggil Melayu?

Secara tidak langsung, Zairil memalukan nama besar Tan Sri Khir Johari. Jasa bapa tirinya itu terlalu besar kepada parti UMNO. Amatlah memalukan apabila dia yang hanya merupakan anak tiri Khir Johari cuba mengaibkan nama baik tokoh berkenaan.

Jangan mencari jalan pintas untuk terkenal. Perjuangan Zairil dan bapa tirinya jauh berbeza, oleh itu, jangan sesekali mengaitkan nama Khir Johari dalam arus politik yang dibawanya.


Zairil didalam ucapannya hanya membandingkan Malaysia dan Singapura....Kenapa Singapura? Satu cerita yang dibawa oleh Zairil ini mengenai seorang anak muda membakar diri kerana tak dibenarkan berniaga....Zairil dah lupa agaknya kes ini pernah terjadi kat Komtar dulu...baca disini sumber Berita Harian KLIK


Dan masa kejadian berkenaan MKP sendiri menjadi saksi kekejaman DAP..Klu korang Kenal MKP carilah MKP kat gambar nie..

Parti cauvanis dan komunis DAPig telah selesai memilih anggota CEC. Pemilihan yg pertama kalinya menggunakan dakwat kekal bagi mengelakkan penipuan (kerana selama ini ahli-ahli bodo mereka sentiasa ditipu) menyaksikan tiada seorangpun melayu bodo yang perasan dipilih.

Bagi kaum India hanya seorang terpilih manakala Singh is King nasib baik karpal dan anaknya gobind terpilih. Ini membuktikan betapa kuatnya ultra kiasu parti serpihan PAP Singapore ini.

6 orang calon melayu yang teringin nak jadikan Malaysia macam Singapura adalah Naib Pengerusi DAP Johor, Ahmad Ton; Senator Ariffin S.M. Omar; Timbalan Pengerusi DAP Pahang, Tengku Zulpuri Shah Raja Puji; anggota Jawatankuasa DAP Pulau Pinang, Zulkifli Mohd. Noor; Roseli Abdul Ghani yang akan diletakkan sebagai calon di Negeri Sembilan pada PRU ke-13; Pengerusi DAP Cawangan Desa Manjung, Solaiman Op Syed Ibrahim dan Harun Ahmad.Kesemuanya kalah teruk dan amat memalukan…

Keputusan pemilihan CEC mencerminkan realiti sebenar dimana sebenarnya kedudukan melayu didalam DAP.Sebentar tadi semasa pengumuman keputusan di skrin besar hampir kesemua calon melayu mendapat undi yang tercorot .Undi paling tinggi pun hanya si  Zairil Khir Johari anak cina bernama melayu namun kalah teruk dengan undi 320. Harun Ahmad mendapat undian paling rendah dengan undian 30 undi.






1 comment:

Bro Becx said...

Bro, pagi nanti satu artikel izzah bercakar dengan DAP akan dikeluarkan. link kan bro. Tq

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive