Wednesday, July 4

TERKINI SKANDAL GUAN ENG : BETTY CHEW DIGANTUNG 6 BULAN?



Sidang DUN negeri Melaka di tangguhkan hari ini kerana 5 ADUN dari DAP telah digantung selama 6 bulan oleh Speaker. Keputusan sebulat suara telah dibuat setelah undian di buat sebentar tadi. Adun DAP tersebut yang di gantung ialah, Goh Leong San-Adun Kesidang, Betty Chew-Kota Laksamana (gambar), Lim Jak Wong-Banchang, Teh Kok Kiew-Banda Hilir dan Khoo Poay Tiong-Ayer Keroh.

Kekecohan tercetus sejurus speaker masuk ke dalam dewan, Betty Chew dari Kota Laksamana bangkit dan mempersoalkan isu yang dipaparkan di Utusan Malaysia semalam.Elok lah tue jika benda nie tidak benar masakkan Betty mengamuk dan keluar dewan.


Dan apakah plaster di dahi Guan Eng DAP juga ada kena mengena dengan khabaran skandal panas ini?


Lim Guan Eng DAP mengamuk apabila wartawan bertanya tentang dakwaan skandal beliau dengan seorang wanita yang pernah bekerja di ofis beliau di KOMTAR, Pulau Pinang!

Skandal tersebut telah didedahkan dalam blog Stop The Lies. BACA SINI

Yang kelakarnya ialah Setiausaha Agung DAP merangkap kroni tegar Kit Siang itu begitu cepat melenting dan mengaitkan UMNO!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive