Monday, December 10

GUAN ENG MENANGIS KERNA MONOREL......




Tokong Crocky Erogan makin terdesak dan tertekan dengan sambutan rakyat Pulau Pinang terhadap janji yang dilafazkan oleh PM pada lawatan Janjiditepati pada sabtu lepas...

Apa tidaknya terbaru didalam portal Meloyakini melaporkan bahawa membina sistem monorel untuk negeri itu merupakan janji sama yang belum dipenuhi oleh pentadbiran sebelum ini.Betul ke dakwaan yang dibuat oleh Ketua Menteri paling celaka didalam sejarah Pulau Pinang...?



Janji DAP yang belum dipenuhi sebelum ini pun Guan Eng tak pernah tunaikan..Antara janji yang belum ditunaikan ialah pemansuhan tol Sungai Nyior di Butterworth dan memberikan bonus RM6,000 setahun untuk keluarga berpendapatan kurang daripada RM2,000.

Kerajaan negeri juga gagal untuk mengotakan janjinya untuk menyelamatkan Kampung Buah Pala, mengisytiharkan aset Exco dan menghapuskan caj parkir pada waktu malam.

Rakyat masih tertanya-tanya bilakah janji-janji manis yang diumum sebelum pilihan raya itu akan mampu ditunaikan.

Guan Eng hanya mencari salah orang lain padahal berkokok seperti ayam jantan padahal taik penuh di ekor.....




2 comments:

Anonymous said...

memang patutlah BN buat syarat utk pembinaan monorel. Takkan nak bg insfrastruktur berjuta ringgit kpd org/ negeri yg tak sokong BN ? Kalau dpt pun bukannya hangpa berterima kasih pun. Dasar tamak haloba, tembolok besar, makan taik, rasis, tak adil punya CAT.

Admin said...

bila masuk bab janji orang politik,
memang akan selalu buat kita ternganga...

Terbaru:
Terlalu mudah | Buat sebelum tidur !

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive