Wednesday, December 14

Adun DAP! Kena Tanduk Lembu Di Kampung Buah Nenen..



Adun DAP Seri Delima kantoi dengan budak sekolah tadika,paling malang apabila gelagatnya disiarkan oleh Buletin Mutiara suara rasmi lidah bercabang regim DAP Pulau Pinang.

Pundek Punya ini macha kantoi dengan budak sekolah tadika,bayangkan budak sekolah pun tau berfikir berbeza sama sekali dengan haprak pencacai pakatan. Sudah pasti gambar Rayer akan dijaja diseluruh kawasan DUN beliau kononnya YB ini rajin turun padang...

Petikan dari blog MIM.

Jika sekali imbas, laporan di bawah menunjukkan Rayer adalah seorang wakil rakyat yang 'selalu turun padang' dan 'sering' bergotong royong untuk mencegah jangkitan denggi.

Tetapi ada satu perkara yang amat kelakar dan pasti memalukan ADUN hingusan DAP itu!! Lihat foto di bawah :-


Tagline foto itu menunjukkan bahawa 'Rayer sedang menyembur tayar-tayar buangan yang menjadi lokasi pembiakan nyamuk!' Anda nampakkah sesuatu yang pelik lagi bodoh?




Apabila MiM tunjukkan foto itu kepada seorang pelajar sekolah tingkatan
3, pelajar itu tergelak!

Katanya, "Kalau dah tahu itu tayar buangan, kenapa tak buang saja tayar itu? Buat apa mahu sembur-sembur lagi?"

MiM ketawa besar. Budak sekolah pun tahu yang Rayer itu telah memperbodoh-bodohkan diri beliau dengan 'menyembur tayar buangan'!


MKP kata:Mangkak punya ADUN macam Pundek.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive