Wednesday, December 28

DAP Terima Peluru!!!Nie Semua Taktik Lapuk.


Taktik lapuk yang digunakan untuk melepaskan diri telah dimainkan oleh DAP.Bila tersepit dan bagi mengelakkan dari terus dicemuh oleh masyarakat Melayu.Jika ini berlaku sudah tentu pihak berkuasa akan terus menfokuskan perhatian kepada beliau dan bagi yang kini sedang marah akan terus sejuk dek kerana ugutan ini.

Sudah pasti yang disalahkan penyokong UMNO dan sesiapa sahaja yang berkaitan dengannya?Pekara begini yang telah dibincangkan dalam Oleh cybertrooper mereka pada pertemuan dengan pemimpin DAP baru-baru ini.

Ahli parlimen Taiping, Nga Kor Ming hari ini menerima sampul surat yang mengandungi ugutan bunuh dan sebutir peluru, yang dikirimkan ke rumah ibu bapanya di Ayer Tawar, Perak.


Sambil menggelar Nga sebagai "cina kurang ajar Yeop" dalam loghat tempatan, pengirimnya memberi "tiga pilihan", iaitu: Mampus cepat dengan peluru; Mampus lambat simbah dengan asid kat muka; dan Mampus lambat langgar dengan kereta, pakai kerusi roda.


"Ini amaran dari orang Melayu - jangan kurang ajar," bunyi surat tersebut,di mana peluru diletakkan dan dibalut dengan kertas tisu.


"Ini sudah melampau... tak boleh diterima langsung," kata Nga ketika dihubungi, sambil menambah bahawa ibu bapanya yang sudah tua, amat terkejut dengan kejadian itu.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive