Thursday, December 29

Ostaz Zizan Suruh Budak Melayu Jangan Belajaq?????

SMM nie mendapat perhatian dari kerajaan yg diperintah oleh PAS pulak dah . Nie lah yang dikatakan melayu yg tak sedaq diri dan bakal melingkup anak melayu sendiri.

Bila GPB ber tweet dengan seorang mahasiswa tentang SMM dan Adam Adli nak round jelajah semenanjung tentang kebebasan akademik, dia beritahu sekarang ini kebanyakan IPTA tengah exam .

GPB dok pikiaq la bila masa puak2 dalam NGO seperti SSM dan BEBAS nak belajar jika dok sibuk berpolitik dan berdemo sana sini. Hari ini mereka jelajah ke Kedah dan Penang, bila masa depa nak berlajar ? berikut apa yg dilaporkan oleh sahabat blogger penang.

Lagi GPB musykil , mana duit dan dana depa dapat untuk pergi jelajah seperti ini ? Tak kan la duit hasil kutipan sesama rakan untuk buat kerja lawan dan burukkan kerajaan ini.

Mesti gerakan mereka ini dibelakangnya didalangi pembangkang.

Kalau PKR boleh bikin kempen 901 untuk bebaskan Anwar dengan peruntukan yang besar hingga nak jelajah seluruh negara, inikan pulak nak bela budak biaDAP yg telah memalukan Najib iaitu Adam Adli.

Gambar SMM di Wisma Darul Aman..budak mahasiswa lain sedang sibuk ulangkaji sempena exam, depa ini sibuk nak jadi orang politik

http://sejarahmelayu.blogspot.com/2011/12/smm-jumpa-pas-kedah-bila-masa-nak.html


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive