Wednesday, December 28

Pasal Apa Dok Putaq Belit Anwar Tidak Meliwat.???


AMK Anwar Ibrahim sudah mulai mengedarkan risalah berbau fitnah bertajuk "Fitnah II: Komplot Penjarakan Anwar". Risalah itu memuatkan penjelasan putarbelit bertujuan untuk memperbodoh-bodohkan rakyat Malaysia untuk mempercayai Anwar tidak meliwat.

Padahal, segala eksibit dan perbicaraan mahkamah begitu jelas menunjukkan Anwar Ibrahim telah meliwat Saiful Bukhari.Di atas adalah sampel risalah fitnah AMK yang sebenarnya telah menghina mahkamah (contempt of court).

Bukan itu sahaja, intipati risalah tersebut jelas dibuat oleh keldai-keldai AMK yang tidak tahu menahu tentang kes liwat tersebut. Pathetic!.

1. Di antara intipati risalah fitnah itu ialah mengenai Dr Osman dari Hospital Pusrawi seperti di bawah :

Maksudnya doktor tersebut tidak sekali-kali telah membuat diagnosis yang tepat (mengatakan bahawa Saiful tidak diliwat), cuma Saiful perlu ke hospital kerajaan untuk mendapatkan pemeriksaan yang lebih terperinci dan mengikut prosedur yang ditetapkan.

Dan hari ini, yang berlagak pandai seperti seorang doktor ialah Anwar Ibrahim, Raja Petra dan beberapa orang lagi yang membuat rumusan sendiri hanya berdasarkanfindings.

Dalam hal ini, penulis tidak sangka yang Anwar Ibrahim sanggup mementaskan drama yang berkualiti rendah dan semurah ini.
 pemeriksaan anal seorang doktor biasa!

2. Risalah itu juga mendakwa bahawa beberapa orang tidak dipanggil untuk memberi keterangan. Lihat di bawah :



Jawapannya ialah kenapa Anwar Ibrahim dan peguambela beliau tidak memanggil individu-individu seperti disebutkan di atas sebagai saksi-saksi mereka di dalam mahkamah?

Jika benar seperti di dalam risalah itu, peguambela Anwar akan menggunakan saksi dan alibi tersebut tetapi tidak dilakukan! Kenapa?

Yang disalahkan ialah pihak mahkamah pula sedangkan mereka sendiri boleh memanggil individu-individu tersebut! Pathetic!

3. Yusuf Al-Qardawi sekali lagi diperalatkan oleh jentera AMK untuk menutup malu Anwar Ibrahim!


Padahal, YB Zulkifli Noordin mengakui bertanggungjawab mempedayakan ulama tersohor, Syeikh Dr Yusuf Qardhawi supaya mengeluarkan fatwa menyokong kes liwat II yang membabitkan Anwar Ibrahim dengan pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
“Kita buat silap, kita mengaku buat silap lah. Saya antara orang yang buat silap itu. Dan saya perlu jumpa Syeikh Yusuf Qardhawi untuk perbetulkan balik.



“Sebab.. kita nak beritahu, (bahawa) kita memang perdayakan Syeikh Yusuf Qardhawi supaya mempercayai (bahawa) Anwar ini difitnah”, katanya SETERUSNYA

1 comment:

saikopen said...

ELOK LA SURUH ANWAR TU PI AMBIK CUTI SAKIT JANGAB BAGI DIA KELUAR SELAGI PENYAKIT JE TU BELUM DIUBATI

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive