Saturday, December 24

VIDEO PANAS: PKR Curi Ahli.


Inilah cara terkini digunapakai oleh PKR untuk mengelirukan rakyat, bahawa mereka mempunyai jumlah keahlian yang banyak didatarkan sebagai ahli mereka, adalah dengan cara menipu.

Penipuan mereka dibongkarkan oleh Ketua Pemuda Umno Bahagian Sungai Besar, Budiman Mohd Zohdi yang menerangkan penipuan dibuat oleh PKR kerana membuat pendaftaran nama ahlinya tanpa pengetahuan tuan punya badan.

Sememangnya Pakatan PR pun pakatan haram, sudah tentu cara haram sebegini sanggup dilakukan kerana terdesak dan terpaksa.


Kalau kita lihat sekarang Ketua Pembangkang mereka dah menuju penghujung jalan, satu jalan saja yang tinggal hanyalah ke asrama Bamboo River Holidays.

Itulah sebabnya kita dapat saksikan sekarang banyak perarakan berdemo tajaan pakatan PR banyak dilakukan demi mengalih perhatian dan meminta simpati rakyat untuk menyelamatkan Ketua penipu mereka.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive