Friday, December 16

Video panas!!!! komunis kena pijak oleh rakyat Kedah???





Bercakap mengenai pakatan pembangkang di Pulau Pinang, Lim Boo Chang mendakwa cara Lim Guan Eng dalam mentadbir kerajaan negeri tanpa mempedulikan PAS dan PKR juga campurtangannya dalam pihak berkuasa tempatan jelas melanggar slogan cekap, akauntabiliti dan telus atau "CAT" yang diwar-warkan.

LIM BOO CHANG / BEKAS KETUA PKR CABANG BUKIT GELUGOR

Cara dia memerintah kerajaan seperti memerintah dap. Ikut cara lim kit siang. Authoritarian mcm urus dap. Siapa yang bantah, ah u wait la nanti. Saya bantah sbb saya tak boleh terima projek spice. Mcm mana state boleh arahkan majlis untuk belanja 50 juta untuk satu projek yg tidak diperlukan rakyat

Projek "Spice" juga, katanya ditandatangani secara rahsia tanpa dibentangkan kepada ahli majlis.

Dan sehingga kini salinan perjanjian terbabit tidak diberikan kepada ahli majlis.

Tegas beliau, ia adalah satu contoh bagaimana kerajaan negeri campurtangan dalam urustadbir kerajaan tempatan yang tidak pernah berlaku ketika pemerintahan Barisan Nasional.

LIM BOO CHANG / BEKAS KETUA PKR CABANG BUKIT GELUGOR

Kita ada majlis pakatan rakyat. PR council di Penang. U tanya Guan Eng berapa kali dia panggil meeting council itu. Takdak. Jadi siapa buat keputusan? Exco. Tapi dalam exco kalau tak setuju letak jawatan. Dia kata ini forum saya. Kalau dia seorang cakap serupa bikin dia kena bawa ke council pr dulu.



MKP kata nak tengok video KLIK DISINI

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive