Thursday, December 29

Adam Adli,SMM Provokasi Tak Menjadi

Gambaq yang telah di tweet oleh @mahasiswamsa ini merupakan provokasi kepada apa yang sedang hangat dibicarakan laman media sosial.Ada pihak memaksa mahasiswa yang bersama SMM untuk berdebat tentang AUKU di Padang Kota lama.Ternyata depa nie hanya pandai berkokok akam tetapi ekoq penuh dengan tahi Ayam.

Pada mulanya memulakan dengan kempen yang seakan riak dan angkuh akan tetapi apabila Pemuda UMNO Pulau Pinang turun mahu berdebat dengan Adam takut pulak apabila hendak bersuara.MKP tanya kenapa menikus dan duduk dalam van?Jika ini wadah yang dibawa dan penakut untuk berjuang apa faedahnya?

Pemuda UMNO telah turun untuk menanti kedatangan SMM selama 4jam .Akan tetapi kecewa dengan sikap Adam Dan SMM yang ternyata tak ada teloq.Dari apa yang telah diberitahu kepada MKP Pemuda telah turun ke pasang Kota Lama menunggu dari Pukul 12.30 tengahari Hingga 3.30!petang.Depa nie keluarkan gambaq pada pukul 4petang setelah Pemuda UMNO telah Pulang.

MKP nak tanya berapa ramai mahasiswa yang hadir pada debat tersebut yang ada dalam gambaq nie cuma 5 orang mahasiswa?Jika banyak nie yang mai dan dapat dibawa oleh SMM malulah dan ternyata telah ditolak oleh majoriti mahasiswa. jika mengikut statistik Mahasiswa yang ada di Pulau Pinang bermakna yang hadir cuma 00.1% mana ada suara majoriti???

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive