Wednesday, December 21

Anwar Didesak Letak Jawatan.

KUALA LUMPUR 21 Dis. - Pergerakan Puteri UMNO mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim bersara daripada dunia politik kerana perjuangan beliau jelas hanya berasaskan kepentingan peribadi.

Ketua Pergerakan Puteri UMNO, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata, perjuangan ketua pembangkang itu dalam politik bukannya untuk kepentingan rakyat, jauh sekali kepada negara.

"Selain itu, Anwar juga terbukti menggunakan platform politik untuk melunaskan dendam terhadap Tun Dr. Mahathir Mohamad (bekas perdana menteri) dan melindungi masalah peribadi, kes liwat, video seks serta melarikan diri daripada hukuman undang-undang,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini. - BERNAMA

MKP kata:Dah lama dah dok pembohong rakyat.kencing rakyat hidup-hidup kata perjuangan membela rakyat padahal demi kepentingan peribadi dan anak cucu serta kroni.Rakyat perlu lihat kebanyakkan pemimpin yang dekat dengan peliwat tegar nie takkan lama.depa semua pakat kena kencing atas kepala lagi.terbaru rakyat permatang pauh sendiri telah bersuara dan menyatakan Pak Sheik kencing kuat.Atas prinsip apa lagi nak membuktikan perjuanganya demi rakyat.Masa depanya dalam politik telah tercemar teruk.tunggu apa lagi "pi melingkup la lagi baguih".

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive