Friday, December 23

Adam Adli Di Bunuh.

Nie apa pulak drama bollywood depa dok main.Nie semua ajaran al juburi la main taktik lama untuk melarikan diri dari melakukan kesilapan sendiri.Sapa pulak yang nak bunuh hang pulak?Malaysia mempunyai undang-undang yang boleh menjaga Adam Adli nie.Tak payah la puak jihad PAS nie nak menjaga Adam nie buang masa.semua nie politik murahan ciptaan al juburi.

Dewan Pemuda PAS menegaskan bahawa pihaknya tidak teragak-agak akan bangkit bertindak tegas sekiranya terjadi sesuatu yang tidak diingini terhadap Adam Adli yang bertindak menurunkan bendera Datuk Seri Najib Tun Razak di PWTC baru-baru ini.


"Tindak balas ke atas Adam Adli sangat keterlaluan. Ludah, pukul dan terkini ugutan bunuh ke atasnya telah melepasi batas kewarasan manusia bertamaddun," tegas ketuanya, Nasrudin Hassan.


"Sekalipun mereka menganggap tindakan berani Adam menurunkan bendera Datuk Seri Najib sebagai satu kesalahan, tetapi tindak balas sedemikian adalah suatu tindakan yang sangat keterlaluan.


"Insya-Allah, DPPM tidak teragak-agak akan bangkit bertindak tegas andai terjadi sesuatu yang tidak diingini kepada Adam Adli,"katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Nasrudin berkata, seperti yang telah beliau tegaskan sebelum ini bahawa tindakan anak muda itu menurunkan bendera Najib perlu ditangani secara diplomasi.


"Beliau selaku mahasiswa, selaku intelek muda tentunya mempunyaiasas kukuh kenapa beliau bertindak sedemikian. Beri peluang kepada beliau membuat penjelasan, kenapa beliau melakukannya.


"Kerana saya percaya, jiwa anak muda yang terdidik dengan pelbagai disiplin ilmu di menara gading itu mempunyai asas yang munasabah untuk mewajarkan tindakkannya," tambahnya

1 comment:

adf55650 said...

Ha ha ha PAS dan PKR nak berdrama SIVAJI THE BOSS pulak dah. Sape yg nak bunuh BUDAK BODOH ADAM ADLI ni? kerja bunuh membunuh ni kan kerja PAS mcm pd Ustaz Saidi dulu? Munkin PAS dan Anwar akan upah orang supaya bunuh BUDAK BODOH ni kemudian tuduh UMNO. Kemunkinan ni tidak mustahil.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive