Sunday, December 25

ADAM ADLI:Dua Video Membezakan Anda.


Satu menentang dan satu lagi menyokong apa yang telah dibuat oleh Adam Adli.Mana satu pilihan anda????????????????.Kenyataan yang semakin membuah kemarahan semua pihak dengan keangkuhannya bertegas tiada kenyataan maaf untuk perlakuannya telah memperlihatkan kedegilan mahasiswa biadap sepertinya yang hakikatnya sangat lembik dan bacul.

Malahan segelintir mahasiswa yang dirasuk pemikirannya oleh pemimpin politik pembangkang mula mencabar agar rejim yang ada sekarang ini perlu dicabar kerana gagal membela nasib mahasiswa.

mahasiswa begini sebagai ’BODOH TETAPI SOMBONG’ kerana yang mereka perjuangkan hak mahasiswa yang sudah diberi perhatian oleh kerajaan. Disini timbul persoalan baru ,adakah mereka bertindak biadap kerana mereka diiktiraf sebagai kader baru pakatan haprak.


Apa yang perlu sekarang ini, Adam Adli perlu memohon maaf tanpa dipengaruhi oleh campur tangan oleh orang lain. Perbezaan pendapat bukan masalah cuma jika salah katakan salah dan disusuri kemaafan-itu sahaja.


Pendirian tegas YB Saifuddin Abdullah
Datuk Saifuddin yang juga Ahli Parlimen Temerloh berkata beliau mengulangi pendiriannya bahawa kumpulan mahasiswa, yang didakwa menurunkan bendera wajah Najib di pekarangan ibu pejabat Umno harus meminta maaf.


“Saya ingin menjelaskan bahawa kehadiran saya di tempat insiden itu hanyalah semata-mata untuk menerima Memorandum daripada SMM dan Bebas.”


Mana lagi Adam Adli mau lari!!!!


Siapa yang nak bantu anda jika anda sendiri tidak membantu diri anda sendiri.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive