Saturday, December 17

Siapa Awek Nie LGE?.


Senyum sampai ketelinga Ketua Menteri Paling Malang dalam sejarah Pulau Pinang nie bila dapat pegang awek nie.Siapa Awek nie dimata Guan Eng nie? Sempoi nampak model lagi.suka nampak sampai tersengeh sakan cuma tak lompat lagi.Bukan itu ceritanya pada kali nie..................

Guan Eng akan saman New Straits Time pulak dah?Selepas berjaya dalam kes ke atas Utusan Malaysia baru baru ini.Dengan bangga menyatakan ini adalah kemenangan keatas semua yang difitnah,ditomah dan dinayai oleh akhbar berkenaan.Tidakkah LGE berfikir tentang MalaysiaKini yang selalu memutar-belitkan cerita berkenaan Pemimpin BN dan segala tomahan yang dilontarkan.Dia tak berani cakap macam tue sebab MalaysiaKini adalah lidah bercabang rasmi yang menyokong beliau.Banyak kali Malaysia kini telah kantoi dengan Blogger Penang terutamanya M.I.M dan rakan-rakan blogger Penang yang lain.


DAP selalu membuat Majlis Makan Malam untuk mengutip dana untuk DAP.Guan telah menang menyaman Utusan Malaysia kenapa tidak didermakan kepada DAP.Persoalan itu menjadi tanda tanya kepada semua pihak.Kenapa masih lagi menganjurkan majlis untuk mengutip derma dari rakyat.

Berbalik kepada LGE mahu menyaman News Straits Time.Berita yang dinyatakan oleh akhbar tersebut berkaitan dengan LGE,Datuk Seri Kalimullah dan Dato Azman.NST telah meminta maaf kepada kedua-duanya akan tetapi tidak kepada LGE.Dakwaannyalah ada sama benar apa yang dinyatakan oleh LGE nie benar ataupun tidak tidak dipastikan.LGE nie seorang yang diktator dan angkuh mahu semua orang tunduk kepadanya dan merayu meminta maaf.Sebab tue di terus mahu saman NST.Apa kelas Ketua Menteri orang nak minta maaf pada lu Apek.

Sedaq tak sedaq LGE telah menyatakan NST bersengkongkol dengan UMNO.Apa kejadah nie bila apa saja terjadi Apek nie mesti nak salahkan UMNO.Tunggu Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang telah menyaman Apek Nie dan kita tunggu keputusanya.

Video tersebut KLIK DISINI.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive