Friday, December 30

PANAS:VIDEO SKANDAL IZZAH TERSEBAR.


Mulanya kita sangkakan Nurul Izzah begitu berminat dengan abang abang tentera,hingga simpan dan tweet gambar para anggota keselamatan ni..rupanya lain benar niat beliau..

Episod bangang anak Ds Omega Ibrahim si Izzah tak berpenghujung ,kononnya eksklusiflah retweet gambar askar kononnya mau bikin persepsi geng askar pi buat mykad nak jadi pengundi hantu...
Kalau kita ni berniat dan bersangka baik,kalau kita ni seorang ahli parlimen yang bijak dah tentu kita akan siasat dan selidik.Tetapi memandangkan pihak haprak pakatan mahu memburukkan institusi keselamatan negara maka pihak tentera harus di burukkan kredbiliti mereka.

Malah haprak pakatan mahu menunjukkan kepada rakyat bahawa pihak askar adalah golongan yang harus di tentang.

Selalunya pihak yang bermusuh dengan pihak tentera sesebuah negara mestilah anasir asing atau pun mempunyai agenda memerangi negara.Sebab itulah pihak haprak pakatan dilatih oleh agen asing malah diberi bantuan kewangan oleh kuasa asing untuk memburukkan negara.

Perihal gambar diatas sebenarnya anggota tentera pergi membuat kad pengenalan MyTentera.Kesemua anggota tentera wajib mempunyai kad tersebut.. Ianya bersesuaian dengan Perkara 27 (f) kepada Peraturan Pendaftaran Negara 1990 (Pindaan 2001) mengecualikan anggota ATM dari menggunakan Kad Pengenalan Awan DENGAN SYARAT anggota ATM mempunyai Kad Pengenalan Rasmi atau dokumen rasmi yang lazimnya dikeluarkan untuk pengenalan diri kepada seseorang anggota tentera.

Sekarang gambar diatas disebarkan kepada rakyat dan kalangan haprak pakatan untuk mengfitnah anggota tentera kononnya mereka ini sedang membuat mykad dan akan menjadi pengundi hantu,walhal haprak pakatanlah hantu dan syaitan yang sebenar apabila membuat fitnah dan menyebarkan dakyah terhadap institusi keselamatan negara.



SKRIP ASAL OLEH PISAU

1 comment:

PemikirpolitikJerantut said...

salam perjuangan,
mohon pautkan blog sy di sini,
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive