Thursday, December 29

Adam Adli& SMM:Kat Penang Jangan Dok Buat Jora!!!



Nie penyokong PAS pulak lebih lebih dok buat kacau?Dah La masuk salah tempat dan berbahas tanpa fakta serta kenyataan yang membabi buta.Orang Penang kata "Kalu Salah Serbu sat nanti pecah Helmet"kan dah kena selipar lembik kat muka hang!!!


Mangkuk hayun punya pencacai PAS.., kononnya hebat sangatlah tu bila buat kurang ajar nak backup Adam Adli di Padang Kota petang tadi..


Kononnya mamat bangang tu nak jadi Hero Adam Adli di depan media, padahal Adam Adli dan kengkawan SMM bagus punya dok mengadap Guan Eng di Komtar..Ntah pi dok dapat amanat serta token dan habuan terbaik dari ladang yang telah ditanam oleh DAP.


Nasib baik Ir Shaikh tu tengah good mood.., kalau tak, confirm mamat tu kena humban masuk dalam laut.. Mamak tu bukan calang-calang kepala angin dia tuu.. Kalau dia marah.., terus muka jadi kaler hijau beb..


Apa punya bahalol pengikut-pengikut PAS.. Adam Adli yang kurang ajar tu pun dorang nak defend.. PAS memang suka budak-budak biadap macam tu jadi geng dorang agaknya..


Korang layan lah video kat bawah ni yee.. MPP edit dari video asal yang diupload oleh Gelombang Biru..


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive