Wednesday, December 28

Gambar LUCAH anak P.Ramasamy mula tersebar?


Depa menfitnah gunakan gambar lucah anak perempuan P.Ramasamy,Gambaq tue dah mula disebarkan didalam Blog yang kononnya megAgungkan Pok Nik dan segala macam yang baik demi Agama.Apa kejadah nie ,bukan nak kata tak baik akan tetapi yang mengata tue adalah orang mereka sendiri.Awat DAP tah haria kot pasal tue hang dok meroyan atau pun dah kena sumbat dengan Rayaer Monyaet dekat Sri Delima.


M.Kamaleswary iaitu anak perempuan kepada Timbalan Ketua Menteri Proffesor R.Ramasamy akhirnya telah membuat pengakuan bahawa gambar wanita India yang sedang bergelek di kelab malam itu adalah dirinya..

Isu panas anak Prof R.Ramasamy iaitu timbalan ketua menteri Bombay Selatan India yang berpakaian seksi telah berkisar di akhbar2 India sejak 3 minggu lalu.

Suasana mula menjadi panas bila ada majalah hiburan di India telah mengatakan anak prof. R.Ramasamy itu adalah seorang pariah kerana perbuatanya memburukan nama bapanya itu adalah betul betul perangai pariah. - Bicara Abu Nawas

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive