Monday, December 26

Rahim Ghouse Proksi Anwar Ibrahim.


Menyambung kembali apa yang MKP berbicara sebelum ini. Rahim Ghouse telah memulakan dengan memberi dana kepada Anwar Ibrahim dalam bentuk matawang Pound Sterling(UK).Perjumpaan dengan mahasiswa dirumahnya beberapa hari lepas telah mendedahkan segalanya.Dana ini akan digunakan pada kempen 901.Banyak jugak yang akan dilaburkan dalam kempen ini bermulanya dari provokasi Adam Adli untuk mencari pengikut serta sokongan mahasiswa/mahasiswi.Sudah tentu dana akan diberi untuk memudahkan pelancaran dan provokasi yang akan dicetuskan pada 901.

Dari apa yang diceritakan kepada MKP Dana terbaru ini akan mencetuskan demo jalanan terbesar gerakan mahasiswa/mahasiswi berpaksikan kepada SMM.Ini adalah kekuatan beliau dalam karier politiknya dan mengunakan apa saja diperlukan untuk mendapatkan simpati dan perhatian rakyat dan penyokongnya.MKP lihat ini adalah langkah terakhirnya sebelum dijatuhkan hukuman oleh mahkamah pada 9hb nie.

Setelah Rahim Ghouse berjaya mempengaruhi kebanyakkan NGO di Australia untuk kepentingan Anwar kini telah beralih arah ke United Kingdom pulak untuk mengumpul dana melalui Abrar Group.80 juta bakal digunakan semasa demo 901.Jika berlaku sesuatu kepada Anwar semua telah tersedia untuk membawa beliau keluar dari malaysia melalui kedutaan India dengan pertemuan anak kepada Mathma Ghandi.Maklumat berkenaan telah disebarkan meluas melalui media siber pada kini.Semuanya rancang!!!!!








No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive