Thursday, December 8

DAP Hina Polis,Tentera Dan Penjawat Awam.

DAP dah menggelabah semacam sekarang.Jika di Pulau Pinang DAP sekarang memegang tampok pemerintahan negeri.Lihat apa yang terjadi kepada melayu di Pulau Pinang dianaktirikan dan bermacam-macam diperlakukan.Sukar untuk berniaga,kedai dirobohkan,rumah kos rendah tidak dibina untuk penduduk miskin serta perpendapatan rendah dan banyak lagi telah DAP onarkan.Dakwat kekal tak jadi, pengundi hantu tak laris, Kini DAP mula strategi kotor mereka. Mengganggu lagi pengurusan SPR!!!!

DAP Sarawak cadangkan hanya mereka lahir di Sarawak harus mengundi di Sarawak - polis, tentera yg berkhidmat d sini walaupun lama, tak boleh mengundi.Apa kejadah buat cadangan yang membangkitkan isu perkauman serta memecah-belahkan peraduan diantara pegawai keselamatan dan penduduk pribumi Sarawak.

Awat lagi ni Mr. DAP? Soal perkauman jelas korang dok canang, kali ni kenegerian pula korang tiupkan? Dan tu nak mempertikaikan kredibiliti dan kewarasan Polis dan tentera asal Sarawak pula?. How come kalau tentera dan Polis tu parent asal Sarawak tapi lahir luar Sarawak? nak mempertikaikan kelayakan kenegerian mereka jugakah? That DAP Sarawak don't percaya Polis and Tentera Semenanjung dan Sabah menjaga keselamatan d negeri sarawak.

Orang melayu PAS/PKR je korang boleh perkeldaikan, Melayu Islam dan bumiputera waras tak akan tertipu ngan strategik psikologi korang ni!

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive