Monday, December 12

@Yusmadi Ahli Parlimen Biadap!!!

Ahli Parlimen Balik Pulau dan Ahli Parlimen Gombak tak respect PM beri penghormatan kepada Angkatan Tentera! Kurang ajar! Orang lain berdiri, depa berdua duduk je. Kalau orang awam nampak sangat mungkin tak reti protokol. Tu.. Pakaian tu dah menunjukkan status depa ni? Begini kepimpinan yang diagung rakyat mengundi keduanya ni?!!!!

Yusmadi nie kena sedaq diri la sikit orang dok tengok dan perati apa yang hang buat.Kalau beginilah sikap depa yang tak tau hormat kepada ATM dan PM.depa nie bertuankan DAP komunis semalam MKP berdebat mengenai etika dengan puak pencacai PKR jialat taik LGE nie.Kononnya depalah yang ada etika dan tidak mempamirkan budaya memaki hamun dalam twitter akan tetapi hari ini telah berlaku pemimpin mereka sendiri yang tunjuk sikap kurang ajaq dalam diam.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive