Sunday, December 11

Apabila Bas Tempatan di Sungai Petani Dihentikan!!



Komen dari Mejar Anwar Yang Dipertua Perkasa Sungai Petani bersama Aktivis UMNO Sungai Petani Makbur Illahi yang merasa denyut nadi rakyat. Penduduk Sungai Petani tertekan dengan masalah yang mereka hadapi, apabila sumber pengangkutan utama telah dihentikan.

Ini menyebabkan ramai penduduk yang berpendapatan rendah mengalami kesusahan untuk bergerak. Kenapa kerajaan negeri tidak memainkan peranannya untuk membantu rakyat? Di manakah canangnya kerajaan kebajikan.

Tunggu masalah menjadi teruk baru nak ambil tindakan?

Sudah terlambat, Kerajaan Pas sememangnya tak tahu buat kerja dan tidak relevan lagi!!

Dari McTheory dan Pisau Kedah

Kedahkekl.blogspot.com dan Unitmediakedah.blogspot.com

MKP kata:Ustaz zizan nie jenis mayat hidup sembang bagai nak rak.Akan tetapi nasib rakyat tidak dipedulikan oleh mereka.Inilah yang diamalkan oleh kerajaan PAS di Kedah iatu Kedah Sejahtera Bersama HamPAS dah nie.Ini masaalah rakyat dan perlu diambil tindakkan segera dalam isu ini.Patut lepas nie Pengundi di Kedah Pikiq la nak undi puak-puak hamPAS lepas nie.Depa bukan nak peduli dah nasib rakyat dah dok kira berapa masyukkkkk duit kayu balak di Kedah.Bukit lama-lama tarah pun nanti botak la jugak.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive