Monday, December 5

Guan Eng Menangis Bila TS Muhyiddin Lancarkan Serang.


Bapak nenen nie menangis nak ambil undi simpati apabila diserang oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin.UMNO adalah Parti hanya untuk orang melayu dan Islam sahaja.Itu telah termaktub dalam pelembangaan yang telah ditetapkan.Apa masalah Lu LGE?Rasis.Siapa yang Rasis sebebenarnya UMNO atau DAP?Lepas tue pandai-pandai kata rakyat malaysia tak puas hati.DAP berapa keahlian berbanding dengan UMNO.Rakyat lebih marahkan pendatang dari melaka nie dari orang lain kerana membuat Onar dan kacau di Pulau Pinang.Tak Habis isu rasuah dimainkan oleh beliau.Nana Nak habaq Dunia ada berapa Negara jika paras Rasuah bawah dari 100 kira ok la.Awat DAP tak makan rasuah.Cakap serupa Cibai la lu?????

MKP kata LGE komen pasal isu LEMBU bagi la Blogger terhebat komen.MKP tak dapat taklimat tentang ISU NFC nie.Panggil pun tidak?????/Bangsar BEEF atau BANGSAT BABI.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive