Monday, December 5

MCA & GERAKAN Lena Mau Kurang La Kamjat!!!


Apa yang hampa nampak dalam gambaq diatas.Penghuni-penghuni lebuhraya Batu Lancang berterima kasih kepada Kamjat Lim Guan Eng bapak nenen.MCA mahu menjadi calon dikawasan tersebut tp hampa semua lena lagi dengan benda macam nie pun tak boleh selesai kot.LE MA CIBAI LA LU OLANG TITO KOT.takkan semuanya mengharapkan UMNO saja nak buat keja,semua pegawai dari agensi ada,tak payah sebutlah dari mana?Makan gaji buta kot?Terbakaq MKP bila dapat tahu apa yang terjadi di Batu Lancang.

Penduduk marah kepada pegawai penyelaras dari batu lancang kerana dok lena dan tak buat kerja jika hendak bertemu beliau kena macam-macam peraturan yang perlu dipatuhi.Jika begini caranya hampa buat keja mampus PM nak kampoi balik apa yang hampa dok buat taik selama nie.Bila dekat pilihanraya atau pemimpin dari Putrajaya nak mai tengok penang kelam kabut hampa nak buat keja dan kehadapan nak salam dengan pemimpin.Apa punya drama taik hampa dok main nie.

Jika begini sikap pemimpin dari MCA dan GERAKAN bukan kata nak ambil Penang balik bau pun tarak la.Tak pa semua isu bagi UMNO jawab dan buat Keja Tapi bila nak jadi calon Baru mai sua muka.


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive