Thursday, December 8

Rakan FaceBook Dato Mansor TKM 1,Cuma 50 Orang.Malunya!!!


Jika inilah sambutan yang diterima oleh seorang yang bergelar Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang alangkah malunya!!!!!!!!!!!!banyak kerusi yang kosong dan tidak dipenuhi.Rakyat Pulau Pinang telah meluat dengan apa yang berlaku dan apa yang telah dilakukan oleh Melayu yang tak sedaq diri nie.


Tengok dengan mata kepala sendiri nie!!!!!!!nana nak habaq depa nie pun rasanya tak cukup umur.Mana pulak bebudak nie dikutip dan dijanjikan hadiah dan wang ringgit.


Cuba kira satu-satu peserta yang hadir rasanya tak sampai 50 orang yang hadir nie.siap takbir lagi nie gempak lebih tapi tin kosong.Pantun dua kerat nana bagi woiiii mansuq pelan-pelan mau beransoq buang sebelum depa tolak hang masuk lubang juboq.


Haaaa rasa macam nak termuntah tengok.Rakan FB nana lebih banyak dari nie woiiii kalu depa mai boleh kalah Mansoq pelan-pelan beransoq nie.Usahlah nak dibandingkan dengan pemimpin UMNO,lawan dengan rakan FB nana dulu.Belum tentu mansoq nie menang!!!!!!!!!!






No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive