Wednesday, March 6

ANWAR MENYANYI LAGU COK KENDONG BUAT @NajibRazak..........


Bukan main seronoknya betul Bang Non  kita menyanyi..kononnya macam esok Pakatan Haram dah nak tawan Sabah..

Tapi rakyat Malaysia harus sedar..dikala Anwar tengah berseronok menyanyi memperlekehkan DS Najib, rakyat Sabah sedang berada dalam trauma dan ketakutan berikutan insiden berdarah yang berlaku di Lahad Datu..

Kelakuan Anwar berceramah seolah-olah macam sudah tahu sesuatu yang besar akan berlaku di Sabah dan akan menguntungkan Pakatan Haram di Sabah..

Persoalannya..kenapa Sabah padahal ceramah-ceramah Anwar kebanyakkannya di sebelah semenanjung Malaysia..pelikkan..

Mungkin ada benarnya pendedahan yang dibuat oleh media Filipina bahawa Anwar terlibat dalam insiden berdarah yang telah meragut banyak nyawa di Lahad Datu..

Maklumat diterima bahawa terdapat desas desus dipihak parti pas...sumber dalaman yang rapat dengan pemimpin tertinggi pas tengah pening kepala dan berbelah bagi samada mahu meneruskan niat dalam gabungan pakatan rakyat ataupun menarik diri.

Antara sebabnya ialah anwar menjadi liabiliti paling besar dalam banyak  isu termasuk kalimah Allah dan pencerobohan terhadap Lahat Datu.

Jika dilihat perangai Haji Hadi dan Nik Aziz semakin membisu dalam soal pencerobohan seolah-olah marah kepada Anwar dan Tian Chua yang mempermainkan kematian pasukan keselamatan.




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive