Friday, March 22

DALANG DISEBALIK #LahadDatu BAKAL DILONDEHKAN LEPAS NIE........


Akhirnya mereka (pengganas) mengaku bahawa mereka disuruh dan diupah oleh seseorang yang tidak dikenali yang merupakan orang tempatan. 

Sekarang baru mereka sedar, apa yang mereka lakukan adalah bodoh dan sia-sia. Tapi, semuanya sudah terlambat. Sekarang siapa nak tolong mereka? 

Berfikir dari segi logik akal fikiran kenapa Kerajaan Malaysia mahu mendakwa mereka di Mahkamah?  Alasan yang dikeluarkan di berita arus perdana adalah untuk mencari keadilan pada pengganas..Tapi adalah lebih kepada mencari bukti siapa dalang disebalik tragedi berdarah ini. Ini adalah pandangan MKP sahaja kerana befikir secara logik akal..

Penjara seumur hidup dan tali gantung sedang menunggu mereka. Persoalannya, siapa orang tempatan yang mereka maksudkan itu?? Harap-harap ianya akan di bongkar semasa hari perbicaraan kelak. 

Kita kan lihat kebenaraanya dan kita juga akan tahu juga sapa haram jadah atau dalang di sebalik serangan berdarah di Lahad Datu.

MKP Ayat Sempoi : Gambar diatas tue cuma hiasan aje.......sempoi x?




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive