exponegaraku

Thursday, March 21

RTM KALAH SAMAN , NATIJAHNYA BILA BUAT FITNAH........


Sekarang nie bila bab saman menyaman nie agak sesentap jugak MKP dengar. Bukan apa bila kena batang hidung sendiri baru nak meroyan dan gelabah semacam walaupun berlagak hebat didepan macam tak takut dan gentar....Padahal hampeh.... 

Pembangkang nie bila kena saman berduyun-duyun peguam tampil untuk membela.. sebaliknya kita ramai mengaku nak membela tapi letak harga boleh beli kereta baru.. 

Adakah undang-undang menyebelahi mereka, Tapi keputusan mahkamah tak boleh dipertikai der...

ADUN Kubang Rotan, Kedah berjaya menuntut kepada RTM sebanyak RM150'000 kerana RTM didapati bersalah memfitnah beliau di Mahkamah Tinggi Kedah. 

Pesuruhjaya Kehakiman See Mee Chun mengarahkan empat defenden membayar RM 150ribu tersebut kepada Mohd Nasir Mustafa.

“Hari ini hakim telah membuat keputusan mengarahkan empat defendan untuk membayar sejumlah RM150 ribu kepada YB Nasir,” kata peguam Aminuddin Zulkipli apabila ditemui oleh The Malaysian Insider.

“Dua defendan diarah untuk membayar RM50 ribu, kedua-dua mereka dibahagikan RM25 ribu setiap seorang. RM70 ribu pula perlu dibayar oleh Hartini dan Norhayati… serta RM30 ribu kos guaman.”

MKP ayat sempoi : Isu saman ini akan dimainkan berulang-ulang sehingga kreditbiliti RTM terhakis... Siapa yang rugi???? Sampai bila nak berlagak baik dan Maksum....


3 comments:

MELAYUUMNOBODO said...

HAHAHAHAHHAAHAHA!!


LU KUTUK DEWA GOMO KA!!!

GOMO BANGSAT TU DAH KLAMKABUT CARIK SPONSOR NAK COVER KEBANGSATAN DIA TU..

KUIKUKIKUI..

ANJING ANJING MENTERI UMNO SUMER LARIK BANYAK KUATTT MAAAA

Anonymous said...

RTM dan utusan meloya berpisah tiada....

Anonymous said...

eleh... harakah lg kuat fitnah.
takut kena saman tarik artikel minta maaf.. mcm tu tepat dr sumber.. setidak nya rtm lawan tetap lawan. yg untung lowyer. dan setidak nya undangg kita ni adil lg lah kn. jgn tau tak adil bila x memihak kat lubang idung korang.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive