Thursday, March 21

ANWAR TAKUT BERDEPAN ANAK PERMATANG PAUH.......


Ini slogan yang telah diwar-warkan akan tetapi sekadar hiasan apabila anwar sendiri takut untuk bertanding Di Permatang Pauh pada PRU-13.

Anwar kini berselindung disebalik ketiak Wan Azizah bila kembali ke Permatang Pauh. 

Cerita terbaru Anwar bakal meletakkan Anaknya Perempuannya...di Permatang Pauh.

Si Nurul Nuha ni sedang hangat diperkatakan dan dicanang untuk jadi Ahli Parlimen dalam Pilihan Raya Umum kelak.

Dari sumber yang diperolehi, disebabkan Anak Ketua Penipu ni jugak la yang buat DAPigs Pulau Pinang mula tak puas hati dengan PKR.

Belum apa - apa lagi, diorang ni dah mula bergaduh sesama sendiri. Kata hubungan baik sangat. Baik menda kejadahnya kalau macam tu?

Kalau Si Nurul Nuha ni nak bertanding ke apa, itu lantak dia la. Tapi jangan la dia nak bertanding disebabkan Papa dia je.

Kalau setakat bertanding untuk menegakkan benang basah Papa dia, baik tak payah. Nanti jadi macam Si Nurul Izzah tu. 

Keputusan ini bagaimanapun katanya tidak disenangi oleh Presiden PKR, Wan Azizah. Khabarnya Wan Azizah lebih suka jika Nurul Nuha berkerja dibelakang tabir dan tidak terlalu menonjol dikhuatiri akan menimbulkan persepsi bahawa PKR mengamalkan kronisme.

Nama je pemimpin, tapi buat kerja pun tak reti. Tapi nak perjuangkan rakyat konon. Yang dia taunya, menipu tu jela!!! Macam sial!!!







1 comment:

Anonymous said...

Ada sorang anak Permatang Pauh tu kata "Membujoq Lalu Melintang Patah"
Sapa yang tebujoq, sapa pulak yang patah. Kita tengok sama-sama nooo.....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive