Tuesday, March 12

ASSMIN ALI KANTOI MENIPU, KERANA POLITIK IBU PUN JADI MANGSANYA......


Kalau Tian Harami tuduh insiden Lahad Datu sebagai lakonan UMNO, MKP pula nak cakap yang insiden AssMin pulang berjumpa Cek Tom jugak adalah sebuah sandiwara...hello AssMinBlowjob, setakat balik jumpa mak kau time dia pengsan sapa pun boleh buat..cer ko tunjuk video ko jumpa mak kau? Ada berani??? 


Kenyataan terbaru Umi Hafilda Ali mengenai sifat munafik Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang dilihat begitu terdesak sehingga sanggup mengunakan ibu sendiri untuk membersihkan imejnya yang sebelum ini dilabel sebagai anak derhaka. Umi yang membuat kenyataan tersebut pada satu sidang akhbar yang diadakan di Bandar Utama, Damansara Sabtu lalu menegaskan, tindakan abangnya itu sebagai munafik terlampau.

Ia ekoran dari tindakan Azmin yang cuba menipu dan menagih simpati masyarakat dengan memaparkan gambarnya bersama Mak Tom bagi membersihkan imejnya yang tercalar. Sebelum ini ibu kandungnya, Che Tom Yahaya atau lebih dikenali dengan panggilan Mak Tom tampil meluahkan kekecewaan hatinya berhubung tindakan Azmin yang langsung tidak pulang ke rumah melawatnya walaupun tinggal berdekatan.

Tambah menyedihkan ketika ibu sedang sakit terlantar di hospital, tindakan Azmin yang menyelinap dan mencuri masuk selepas jam 12 malam itu, bukan untuk memohon kemaafan tetapi hanya ingin mencari keuntungan politik. Lebih malang lagi, dia turut menghalau orang gaji Umi yang yang pada ketika itu sedang menjaga Mak Tom kerana telah diberikan 'heavy sedation' oleh doktor kerana retak di kepala.

Sandiwara Azmin seolah-olah tiada sempadan apabila langsung tidak menghormati ibu yang sedang menderita sakit semata-mata untuk memastikan jurugambarnya dapat mengambil gambar yang terbaik bagi membodohkan masyarakat. Malah dia turut mengunakan anak-anaknya yang dimasukan sekali di dalam gambar tersebut bagi menolak dakwaan yang dikemukan sebelum ini.

MKP Ayat Sempoi :Nak berlakon tapi bodoh! tunjuk gambar tak bergerak saja dia berani..ptuihhh

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive