RAPID

Friday, March 15

MAYAT PI BALA DIDEDAHKAN SERTA PUNCA KEMATIAN.........


Bala ditimpa bala sebelum sempat menabur fitnah di ceramah ‘Siapa Arah Bunuh Altantuya’ di Parit Sulong, Johor...

Menurut jurucakap rasmi Bala iaitu Badrul Hisham Shaharin a.k.a Chegu Bard, Bala dimasukkan ke Pusat Perubatan Subang Jaya (SJMC) pada 5 Mac lalu setelah mengadu sakit dada dan disangka mengalami masalah gastrik serta hanya diberi ubat tahan sakit...

Tetapi sehari sebelum ke Johor, doktor sahkan Bala ada serangan jantung kecil dan dimasukkan ke CCU (Conorary Care Unit) selama empat hari dan kemudiannya dirujuk ke Institut Jantung Negara (IJN)...

Ini paling menarik...Menurut jurucakap rasmi Bala terdapat dakwaan mengatakan Balasubramaniam jatuh sakit kerana terkena ilmu sihir.

Bukan saya kata tapi ada kawan-kawan yang sebut, ini angkara ilmu hitam. Saya tak tahu. Mereka (musuh Bala) boleh buat apa sahaja. Yang penting, kita tawakkal kepada Maha Pencipta..Nanti kalau pakatan haram memerintah..Maha Pencipta tu boleh ditukar dengan Allah..

Hahaha..Bala kena ilmu hitam....hahahaha...elok la tu??Sampai kena sakit jantung pun nak salahkan orang lain..Apa la puak-puak pakatan haram ni...macam p.....k!!!

Sumber EP


4 comments:

Anonymous said...

la, apa nak dikisahkan pasai ilmu hitam tu, diapun dah hitam, hati dia dah hitam.

tu sebab dia sendiripun mmg ada ilmu hitam.

Anonymous said...

Abis tu chamner melayu Islam Pkr dan pas yg perchaya dengan sumpah kitab hitam...kan Bala ada buat....

Kira apa pon mendiang lebih hebat dr Nuar pasal brani bersumpah...

Tapi tak la aku puji dia jd shuhada macham kulop isment tuh...ini senua jrna kesialan Haron Din sorok krbensran kalinah lama2...dh tersepit baru adjust....

Haron...Harun...

Hassan lebih mantop...

Matahari said...

Feedback yang diperolehi dari sahabat yang beragama Hindu - Bala telah dimakan sumpah, Wallahu'alam. Dia telah bersumpah demi kitab Hindu dengan pembohongan. Don't play play Anwar! Semua sumpah-sumpah SD yang ko cipta tak lama lagi akan mengejar dan menjeratmu, demi Allah. YANG BENAR TETAP BENAR, YANG BATIL AKAN TERSERLAH, Insya Allah. Tak lama dah, sampai bila ko nak menungkat langit Anwar? Kesian kat family ko.

Anonymous said...

ini semua salah UMNO..tak lama lagi akan dengar la ayat camni dari cacai nuar kiram

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive