Wednesday, March 13

INI DIKATAKAN PEMIMPIN ISLAM.........?


Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed yang menziarahi keluarga Allahyarham, Prebet Ahmad Farhan Ruslan, anggota tentera yang terkorban dalam kemalangan jalan raya ketika mengiringi konvoi menghantar bekalan makanan kepada pasukan keselamatan yang bertugas dalam Operasi Daulat di Lahad Datu, Sabah, semalam, Arwah amat berminat menyertai tentera. 

Bapa saudaranya, Mohd Zaki Ghani, 47, berkata Allahyarham menyertai pasukan tentera dua tahun lepas sebagai mewarisi pekerjaan bapanya, Ruslan Hassan, 50, seorang pesara tentera.

"Arwah menunjukkan minat yang mendalam dalam bidang ketenteraan sejak kecil lagi sebab itu dia amat bersemangat menyertai gerakan dalam operasi itu," katanya kepada pemberita ketika ditemui di rumahnya di Perumahan Desa Darulnaim II, Pasir Tumboh, di sini malam ini.

Itu yang diceritakan pada Tok Pa semasa kunjungan majlis bacaan yassin serta tahlil untuk arwah. Pada majlis itu Tok Pa turut menyampaikan sumbangan wang ehsan sebanyak RM10,000.

MKP Ayat Sempoi : Tertanya-tanya pulak dimana Tuan Guru Nik Aziz. Adakah sibuk menyambut hari jadi Kalpal Singh lagi. Bukan hendak menyalahkan sesiapa akan tetapi Anak Kelantan yang terkorban dan mati Syahid takkan masih sibuk nak berpolitik lagi...


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive