RAPID

Friday, March 22

KETUA PEMUDA UMNO PERAK KAYA HASIL DUIT UMNO........... @AzwanBro


Perghhh dasyat punya dedahan dari blogger nie. Entah betul atau pun tidak dakwaannya. Tapi kalau sumber dari dalaman mesti betul punya. 
Sebuah blog yang dipercayai didalangi oleh orang dalam Umno Perak sendiri iaitu http://saveumnoperak.blogspot.com/ telah mendedahkan kekayaan Ketua Pemuda Umno Perak yang dikatakan anak emas Menteri Besar DS Zambry Abd Kadir. 
Blog tersebut mendakwa pendedahan tersebut terpaksa dilakukan bagi membersihkan dalaman Umno Perak yang kononnya dipenuhi dengan sikap kronisme serta pilih kasih yang melampau di negeri tersebut. 
Jika benarlah seperti apa yang dinyatakan oleh blog terbabit, ini sedikit sebanyak akan memberikan imej buruk kepada Menteri Besar Perak sendiri disaat Pilihanraya Umum yang bakal menjelang tak berapa lama lagi. 
Diharap tuan punya badan sendiri tampil untuk menjelaskan tentang dakwaan tersebut serta membersihkan nama Umno Perak sebelum rakyat mempersoalkan integriti serta kepimpinan Umno negeri. ~ MPP News
MKP Ayat Sempoi : Mungkin blogger yg mendedahkan benda nie tak cukup makan kot....huhuhu...



3 comments:

jebat13 said...

Ada bukti yg kukuh..kenapa tak report perkara ini kpd SPRM..? jgn setakat nak buat gempar je..

Anonymous said...

Lempar batu bukan tuju kat orang depan tapi tuju kat orang belakang....



Anonymous said...

inilah yg susahnya. Perangai gopoh dan tamak. Duit pafa buat mcm duit sendiri. Takpe la sebab PRU dah dekat. Nanti lepas PRU bongkar la mamat ni. Lupa daratan.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive