Monday, March 25

RAFIZI KELULUSAN UNIVERSITI JAMBAN KAT LUAR NEGERI.......


Hello Bro…kalau ikut ijazah you yang lulus itu lulus ini dari serata universiti luar negara itu…tak ke rasa bodoh kalau orang lain jawab kat you  ‘SAMAN INI TERHADAP PAPAGOMO IS KESELURUHAN’.

Entah lah mungkin maksud you kalau dah saman fitnah kes Papagomo…maka semua kes video pendedahan lain terangkum dibawahnya sebagai fitnah.Tak gitu?

Ada kawan-kawan yang komen begini: ‘ kalau tak ada telor pun…janganlah bagi jawapan yang bodoh nak mampos macam tu’

Kata depa lagi ambil contoh saman trafik. Apakah polis saman seorang saja yang langgar lampu merah…dah kira cover semua orang lain satu Malaysia yang  langgar lampu merah?

Mana lojiknya dari sudut perundangan kerana kes pendedahan Papagomo dan kes pendedahan Datuk T adalah dua kes yang berbeza.Videonya juga berbeza.Aksinya juga berbeza.Lokasinya juga berbeza.

Kalau tidak percaya minta pandangan profesional rakan baik you peguam tersohor, N Surendran yang juga Naib Presiden PKR.

Tak perlulah rujuk pada Latifah Koya ..takut nanti minah tu jadi kalut tak tentu hala.

Kalau Surendran jem…boleh kot refer kat Karpal Singh yang otai dalam bidang perundangan.

Rasanya dia no problem pasal dah sah U-Turn dan tak buat perangai lagi macam dulu kata ‘Anwar Ibrahim has create enough trouble for the country…Anwar Ibrahim harus bertaubat….’

1 comment:

Anonymous said...

maksud si gayboy BOTTOM toggeng jubo ni... kira mcm bila GAYBOY besar saman PAPA GOMO, kira mcm "fardhu kifayah" ler yer??? hahaha.... yg lain x payah saman, satu cukup !!!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive