Friday, March 15

#LahadDatu VIDEO : ANJING PKR MELALAK KERANA TIAN CHUA DITAHAN........


Dashyat puak-puak harami ni der, maki dan sumpah seranah memang makanan mereka setiap hari. Kalau di Penang perumpamaan "Ma-cibai" itu dah menjadi ruji makan mereka.Korang tahu tak apa maksudnya Ma-cibai tue..." Puki Mak hang" nampak kasar dan tidak beretika akan tetapi jika korang datang kesebelah Pulau memang ayat ini selalu keluar dari mulut lahanat musibat penyokong DAP nie.

MKP tidak terkejut dengan reaksi penyokong Tian Chua nie kerana benda macam nie boleh dikatakan setiap hari dapat dilihat kat Penang nie. DAP memang dah menanam sikap benci pada pihak Polis dan
Anggota Keselamatan kita. Dedahan dari mantan Setiausaha Organisasi DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP, Mohamed Razali Bin Abd Rahman boleh kita lihat dari situasi ini.

Senarai rancangan besar DAP yang diberitahu oleh Mohamed Razali adalah seperti berikut:

1. Kristian Agama Rasmi.

2. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan Eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.

3. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.

4. Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan, Raja adalah berketurunan lanun kata Lim Kit Siang.

5. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.

6. Pertandingan tilawah Al Quran akan dihapuskan.

7. NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA & PERKASA.

8. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5,000 akan diberikan atas alasan humans right (penghapusan etnik Melayu).

9. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.

10. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.

11. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran Tun.

12. MARA jabatan yang dianggap rasis akan dibubarkan.

13. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.

14. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut pun tentang raja.

15. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.

16. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.

17. Kakitangan kerajaan berketurunan Melayu akan dikurangkan.

18. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.

19. Kedutaan Israel akan dibuka.

20. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.

21. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam

22. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu dibawah Nizar MB boneka. Ngeh pernah mintak untuk guna wang zakat tetapi dihalang oleh Mufti.

23. DEB akan dimansuhkan.

24. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan.

25. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancangan DAP.

Fikir-fikirkanlah sendiri dan buatlah tindakan yang perlu demi Agama, Bangsa dan Negara. Masa depan negara dan anak cucu kita terletak di tangan kita semua.



Apa yang tersenarai diatas ada kena mengena dengan ucapan Bangsat nie... " Dakwa Mahadir Dakwa Najib , Tangkap Ibrahim Ali" Kenapa yang disebut cuma Melayu tidak Bangsa lain... luangkan masa anda untuk berfikir secara logik jika kita didalam keadaan marah nescaya tidak dapat berfikir secara waras dan setiap apa jua yang bermain difikiran itulah ayat yang keluar... tambahan pulak benda yang selalu di ingat dan diulang-ulang..



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive