Thursday, March 28

GEMPAR...... @NajibRazak NAIK MOTOR KAPCHAI DENGAN DS ROSMAH MANSOR.....


Perdana Menteri Malaysai yang Ke-6 Datuk Seri Najib Tun Razak adalah pemimpin yang disukai ramai serta meletakan dirinya seperti rakyat biasa. Dengan berbuat sedemikian secara Inklusif bukan Exklusif berdamping dengan rakyat membolehkan beliau dekat serta mendengar apa saja masalah yang dihadapi oleh Rakyat..

Pengalaman MKP sendiri apabila berdepan dengan Rakyat Sarawak semasa PRN Sarawak rakyat disana amat mengenali DS Najib Razak dengan Tranfomasi 1Malaysia. Ini meningkatkan lagi keyakinan rakyat terhadap BN secara umum bagi menghadapi PRU-13 yang paling getir didalam sejarah Pilihanraya...

Penilaian kelulusan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak nampaknya telah diperbaiki menjelang Pilihanraya Umum Malaysia, menurut beberapa kajian.

Populariti Najib nampaknya berada pada tahap tinggi sepanjang masa. Antaranya lebih daripada 1.5 juta penjawat awam dan persekutuan kakitangan agensi, beliau telah disambut seperti superstar.

Sudah tentu, seperti yang dijangka DS Najib memenuhi permintaan mereka untuk gaji yang lebih tinggi, faedah dan elaun yang lebih baik, termasuk pencen bagi pesara.

Malah, Najib telah menjadi aset yang terbaik pada gabungan Barisan Nasional yang memerintah.

Pelbagai inisiatif 1Malaysia telah membuat dia lebih popular daripada partinya sendiri.

Najib menafikan mereka adalah langkah-langkah populis.
"Hati nurani saya jelas, apa yang saya katakan adalah berdasarkan kisah-kisah kejayaan, kisah kejayaan Malaysia. Apabila kita berjaya untuk menjaga negara kita, kita katakan orang adalah aset terbesar kami," katanya.

Rayuan bintang DS Najib tidak pernah gagal untuk menarik orang ramai yang besar pada Program Janji Ditepati yang diadakan di seluruh negara, yang berakhir hujung minggu lalu di negeri Pahang.

DS Najib juga berjanji pemberian wang tunai tahunan yang akan berjumlah lebih daripada AS $ 1 bilion jika kerajaan beliau dikembalikan kepada kuasa.

Ia adalah jelas bahawa Najib mempunyai peminat yang besar di kalangan ratusan ribu penjawat awam dan pekerja badan berkanun.

Beliau berjanji untuk sentiasa menjaga kebajikan rakyat serta berharap akan diberi ganjaran dalam Pilihanraya Umum didalam bentuk undi kepada Barisan Nasional.

MKP Ayat Sempoi : Janji DS Najib Razak adalah #JanjiDitepati...... Bukan Macam Anuar.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive