Friday, March 8

BAPAK SAIFUL DIBAYAR ANWAR 1JUTA UNTUK KONA BARING........


Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang lalu selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah "mengugut" beberapa pemimpin UMNO untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Petani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Setelah menemani anak beliau untuk bersumpah laknat dan beliau sendiri menjanjikan bahawa akan mengheret si pelaku tersebut ke muka pengadilan demi untuk mempertahankan maruah anak beliau, kini beliau sendiri mengatakan bahawa ianya konspirasi politik. 

Adakah semua ini dapat diterima oleh akal manusia, seorang bapa sanggup menggadaikan masa depan anaknya sebegitu? 

Agaknya berapa bapa Shaiful terima untuk buat kenyataan sebegitu? 

Beliau sendiri mengatakan bahawa beliau pergi ke merata tempat untuk membawa kes anak beliau ke mahkamah dan setelah dibawa ke mahkamah, dan kini menunggu tarikh untuk kes dibuka semula, maka beliau mengatakan bahawa ini adalah konspirasi. 

Pelik kerana masih ada seorang Melayu Islam yang munafik seperti bapa Shaiful, begitu ramai orang yang menginsafi serta simpati dengan nasib yang melanda anak beliau, kini bapanya pula sendiri seolah olah menikam beliau dari belakang. 

Mungkin juga ada konflik dalam keluarga Shaiful hingga membuatkan bapa beliau bertindak demikian rupa. 

Tapi walau apa pun, MKP beranggapan ini semua adalah salah satu helah Anwar untuk menutup segala kejadian yang melanda, dan yang paling besar ialah apabila beliau dikaitkan dengan serangan dari pengikut kesultanan Sulu. 

Anwar akan membeli semua yang dianggap akan menyusahkan perjalanan politik beliau, dan oleh itu tidak mustahil akan terjadi lagi kes kes yang mengatakan bahawa ianya adalah konspirasi. 



4 comments:

Anonymous said...

Dah kene beli dah...duit yahudi masih banyak...

Anonymous said...

siak... anwar terdesak akan guna sesiapa saja!!! tengoklah sapa game dulu

Anonymous said...

Kalau tak tahu apa2... dia aje... nak main rasa2 pulak.... takutlah AZAB ALLAH SWT...

Anonymous said...

Dah tau la pru nnt nak kalah....baik minta maaf awal2...lagipun kes nampak cam tak bleh menang jer...saiful nnt msk dlm baru la tau kena sodomi...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive