RAPID

Thursday, March 28

VIDEO : JANGAN PANDANG PADA RUPA.....WALAUPUN TUA.....

Korang mesti tak pecaya bila mendengar suara Pak Cik nie. Rugi kalau tak dengar sampai habis memang menyusuk kalbu punya... MKP pun terpegun dengan suara lunak yang dimiliki oleh Pakcik nie itu semua adalah Anugerah Allah padanya. MKP pecaya setiap manusia mempunyai Anugerah yang diberi cuma terpulang pada insan itu mengunakan dengan cara yang bijak dan tidak menyalahi hukum Agama..


Tapi pelik jugak Wan Azizah bila menjawab Anugerah Tuhan apabila jodohnya bertemu dengan Anuwar padahal Anuwar nie banyak pulak hobi Homoseksual yang pelik-pelik. Sebagai Isteri takkan tak tahu nafsu songsang Anuwar nie.. Kalau memang benar tak tahu dan tidak ambil tahu memang sah Anuwar nie pandai menipu. Woiii Kalau Isteri dia pun Anuwar pandai kelentong MKP kesian pada CAi-cai pakatan yang bukan takat kena kelentong tapi kencing kat atas kepala sebab tue tak pecaya video aksi memantat ChinaDoll tempoh hari...

MKP Ayat SEmpoi : Cerita macam nie memang masuk jiwa pada malam jumaat...


2 comments:

Mimie said...

Salam,

Saya nak la ada Atuk mcm ni. Mesti atuk ni dulu sekolah Inggeris. Cayalah Tuk....Tabik!

Anonymous said...

Sebutan nya lebih baik dari siti nurhaliza penyanyi no 1 negara tu...betul tak

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive