Friday, March 15

SALLEH YAAKOB BUAT HAL LAGI....... JOM PI KEDAI......? #BangkangDariLongkang


Lepas nie ada pulak yang meroyan dengan Salleh Yaakob nie, Lepas satu-satu pulak video yang dihasilkan oleh Bangkang Dari Longkang..Tajuknya pulak agak menarik Tak Nak Pi Kedai...Seperti biasa isu politik gampang dari pihak pembangkang menjadi bahan lawak jenakanya.

Tapi berbeza kali nie Raja Azura menjadi pasangannya. Nasihat MKP pada Raja Azura nantikan tomahan murahan dari pihak belah sana. Suara lantang dan mersik terang lagi jelas sesuai denga kerjayanya menjadi DJ radio Sinar FM.

Korang tengok sendiri Video sempoi kat bawah nie;







2 comments:

akakkuak said...

Love this video... Hehehe.. Mmg patut bersyukur dgn negara malaysia ni...

SiamangPAS said...

Salam, kita senaraikanlah berapa banyak subsidi pon, beribu kebaikan kerajaan pun, puak yg Allah tutup pintu hati, tulikan telinga ini tkkan rasa apa2.. mereka diasuh utk memberontak dan tidak PUAS dgn apa yg diperolehi. Itulah ciri2 SYAITON yg ada dlm jiwa pencachai pembangkang..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive