Saturday, March 23

TERKINI #LahadDatu MENTERI PENGGANAS SULU DITAHAN.......


Pasukan keselamatan menahan lelaki dipercayai Menteri Pertahanan Sulu bersama isterinya di kawasan paya di Semporna di sini awal pagi ini.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, penahanan suami isteri berusia lewat 40-an itu dilakukan kira-kira 1.30 pagi ini.

Sepasang suami isteri yang disyaki bertanggungjawab mengatur keperluan puak pengganas sepanjang pencerobohan ditahan di Kampung Tunku di sini malam tadi, kata Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar.

2 comments:

Anonymous said...

Mereka ni tak perlu di tahan. Kalau tahan nak kena simpan dulu di lokap. kena bagi makan minum jugak. Dalam masa yang sama loyer2 haramjadah akan cari macam-macam alasan nak lepaskan mereka dan kemudian tuduh pulak PDRM salah guna kuasa dll. atas nama HAK ASASI MANUSIA. Banyak kerja la.

Cara mudah: tembak saja biar mampos. Bukannya mahal satu kepala satu peluru. Kalau ramai sebijik hand granade dah cukup.

Anonymous said...

ishhh..menyusahkan betul kat malaysia...nak bagi makan...nak bagi tempat tinggal pulak...kenapa tak bunuh aje senang cerita...tak banyak buat kertaskerja...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive