Sunday, March 24

TIAN CHUA KENA MAKI KAW-KAW PUNYA DER......


Banner Bantahan yang telah dipamirkan semasa Perhimpunan pada petang tadi. Ternyata Tian Chua tidak desenangi oleh Rakyat Pulau Pinang dengan keceluparan mulutnya menghina pejuang negara.


Lepas nie siaplah Guan Eng bakal diserang disetiap Program yang dihadirinya.

Sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) berikrar untuk 'menyerang' program-program yang dihadiri Lim Guan Eng sekiranya Ketua Menteri itu terus membisu berhubung beberapa perkara dalam pembinaan terowong dasar laut.

Menggelarkan diri sebagai Pergerakan Pembela Hak Rakyat Pulau Pinang (Pehar), mereka mahu bersemuka dengan Setiausaha Agung DAP itu untuk mendesaknya menjawab keraguan rakyat berhubung projek tersebut.

Presidennya, Wong Kun Hoo berkata, pihaknya tidak menghalang pembinaan terowong dasar laut berkenaan tetapi terdapat empat persoalan yang memerlukan penjelasan terperinci daripada Guan Eng supaya rakyat tidak lagi ragu-ragu.

"Guan Eng perlu menerangkan kepada rakyat berhubung beberapa perkara dalam pembinaan terowong dasar laut yang sehingga kini masih menimbulkan tanda tanya.

1 comment:

Anonymous said...

APAKAH PIHAK POLIS AKAN DIAM BILA SEORANG KETUA MENTERI DI BUAT SESUKA HATI ?? AKU AMAT GEMBIRA BILA DENGAR KHABAR SAMSENG UMNO DITANGKAP DI JOHOR. NAK UCAP TAHNIAH KPD PIHAK POLIS KERANA MEREKA SUDAH SEDAR BAHAWA MEREKA BUKANNYA BERKHIDMAT UTK UMNO TETAPI BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT KESELURUHANNYA.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive