Friday, March 1

VIDEO TERKINI : KEADAAN #LAHADDATU SEMAKIN MERUNCING


Ini adalah gambar terkini keadaan di Hospital Kota Kinabalu yang telah dihantar oleh seorang rakan.

Apa yang dirancang oleh Anwar,Nur Misuari dan Estrada akhirnya tercapai.Anwar mahukan satu konflik baru di Sabah dengan memperdayakan pemberontak bangsa Sulu ini semua dibuktikan dengan laporan agensi berita antarabangsa Reuters dan akhbar Filipina ,Anwar Ibrahim ada dalang utama didalam konflik ini.

Tidak rasmi,2 anggota VAT 69 terbunuh apabila satu pertempuran diantara komando VAT dan RSAF di Kampung Tandou,Lahat Datu,Sabah.

Pertempuran berlaku sekitar jam 10.40pagi tadi apabila pasukan PGA membuat rondaan dan terserempak dengan RSAF. Menurut sumber,pihak RSAF terus melepaskan tembakan hingga tercetusnya pertempuran .

5 anggota PGA cedera dan 2 disahkan meninggal dunia manakala 10 orang RSAF turut terkorban.

Tak rasmi,2 anggota PGA yang terkorban adalah Inspektor Zulkifli dan Sarjan Sabarudin . Sama sama kita hadiahkan Al-fatihah kepada pejuang negara yang gugur .

Anwar Ibrahim dan pemimpin pakatan harus bertanggungjawab,mereka terlalu kemaruk kuasa hingga sanggup khianat dan menjadi dalang kepada konflik ini.Sabah dikatakan penentu jatuh naik pakatan didalam Pru13 nanti.Konflik yang dicipta Anwar tak lebih kepada pecah dan perintah dalam masa yang sama mahu memburukkan imej dan kredibiliti kerajaan dimata pengundi di Sabah.




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive